高級オリーブオイルメーカー、株式会社バロックス様のオフィシャルサイトのリニューアルを行いました。
リニューアルの重要な目的は、「ブランドイメージの一新」。
リニューアル前のホームページは、製品のイメージとはかけ離れたデザインでした。
そこで、お客様とブランドイメージをはじめから整理しなおして、製品とホームページのデザインを再構築しました。
また、テレビや雑誌などメディアに、多く取り上げられえるメーカーのため、製品情報など効率よくPRするように構成されています。
モバイルフレンドリーの観点からも、スマートフォンサイトも新たに制作しました。
We gave a renewal of the official site of luxury olive oil manufacturer.VALOX Co.,Ltd.
An important objective of the renewal, the "renewal of the brand image.
The brand image we reconsider with customers.
VALOX introduced to the media such as television and magazines.
Clearly we have to introduce information about the product.
Also from the viewpoint of mobile friendly, smartphone site also it was new production.